недеља, 6. април 2014.

Рођендан

Рођендан

Рођендан ...
Двадесет и пета опомена
за дугујући живот.
Већ - двадесет и пета!
Како се лудо окреће ова матора планета,
као заљубљена шипарица
блесава од среће.

Окрећи се ти само, стара,
окрећи, окрећи ...
Што се тиче мене
- ја ћу само да зачепим уши,
па и послије стоте опомене,
бићу опет дужник равнодушни. 

Али да платим
- не, никако!


Рађе
одлазим из овог гнијезда. 

Хеј,
зауставите планету,
ја хоћу да изађем,
идем у вјечну скитњу између звијезда. 

Шта?... Нећете?... 

О, има и томе лијека,
јер иако нијесам Галилеј
ни Ђордано Бруно,
ја сам човјек једног свемоћног вијека,
па знам да he морати,
лијепим ил буном,
да падне тај јогунасти
што неда и стеже,
доста је само да неко врисне:
"Доље апсолутизам земљине теже!" 

Уосталом,
већ су почела да кевћу
штенад по васиони. 

Хеј,
зауставите планету!
Чујете ли - звоним ... 








Нема коментара:

Постави коментар